miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase 7

» ” Cine ma ? Eu ???? Eu sunt frate… Toparceanu nu a fost… Nici Creanga , nici Eminescu… nici restul turmei… !!! ”

» ” No mesteci?? Nu pe dracu… ”

» ” Din motivul lipsei de bani si pentru ca Veronica ii facea fite, Eminescu intra intr`o perioada pe care mi`e rusine s`o spun… ”

» ” Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine, daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg. vesta de salvare… Mi`ar fi f dor de tine! ”

» ” Foaie verde busuioc, iti dau mu*e… vrei non-stop! ”

» ” Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii?? ”

» ” Arati asa de bine, incat era sa fac infarct!!! ”

» ” Scuza`ma… am observat ca nu m`ai observat! ”

» ” Sunt perfect sanatos… mi`au spus vocile ! ”

» ” I will see you again… but not yet. Not yet ! ”

» ” Frumoasa`i viata sus in munti,/Cand mergi pe o carare./Putini ? lume sunt ca noi,/Putini ? in lumea mare… ”

» ” Mireasa este putin gravida, fiindca ca a fost usor violata… ”

» ” Ballentine`s Day !”

» ” Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa… ”

» ” Cu coasa printre vecini… ”

» ” De ce taci ba?? ”

» ” Trece lebedele-n zare… eu ma uit, ele dispare… ”

» ” Viatza-i trista fara….. ? ”

» ” Nu-s momentan la tastatura, dar dac tipi foarte tare la monitor s`ar putea sa te aud… ”

» ” I dont think, I just drink ! ”

» ” Tu me dices che`stoi loca / Eu tzi-o`mping, tzi-o`ndes pe mocca… ”

» ” Dau din craci ca cei saraci si din buci ca cei nauci! ”

» ” Sunt usor de agatzat si cad repede la pat… ”

» ” Sa curga Jack cu Red Bull pan dimineatza… imi bag p*la-n ea de viatza….. ”

» ” RDS… sa ti-o-ndes! ”

» ” Ce dai bah, nu stii sa-njuri ??? ”

» ” Daca ai portofelul gros, inseamna ca e plin de maruntis… ”

» ” Shogorii stiu ce si cum :)) ”

» ” Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort :(( si nici eu nu ma simt prea bine… ”

» ” Caut loc pentru cershit……..cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig ! ”

» ” Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred… ”

» ” Nu exista femei urate, ci doar barbati insuficienti de beti ! ”

» ” Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia ! ”

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online