miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase 8

» ” Femeile sunt impartite de catre barbatzi in 4 mari categorii:1.mame; 2.doamne; 3.cu*ve; 4.mama doamne ce mai cu*ve ! ”

» ” Mi-am luat de curand BMW X5 si l`am tunat pana l-am facut ARO ! ”

» ” Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara… Doamne sa scap berea din mana nu alta… ”

» ” Calare… pe situatie! ”

» ” Nu conteaza cat ma iubesti… atata timp cat te prefaci… ”

» ” Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat… “
» ” Fetele imi bat in geam / nu aud am termopan… ”

» ” M-am suit pe telegraf sa-mi scutur fusta de praf… politaiul m-a vazut, m-a certat si m-a….. batut ! ”

» ” Foaie verde intr-un copac, mie`mi vine sa ma…. plimb ! ”

» ” Sunt mai mult decat Stepped Out… sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back! ”

» ” Daca nu sunt la coada la paine cautati`ma la oua ! ”

» ” Corup minori/minore la domiciliu ! ”

» ” Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM ! ”

» ” Cateodata stau si ma gandesc daca eu intradevar pot gandii… ”

» ” Opinia mea nu conteaza, asa ca nu mi`o bag ! ”

» ” Ma plimb cu compu` pe strada… ”

» ” Eu sunt dovada vie ca omul poate traii fara creier ! ”

» ” In afara de ceva mai ai de zis si altceva?? ”

» ” Vine potopu` dar nu ma mai sperie, am vazut atatea razboiaie, victime… 11 septembrie… ”

» ” Dumnezo` va`nbucure….. 380 v-a scuture ”

» ” Am citit ca tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si? m-am lasat de? citit ! ”

» ” Nu sunt? Cautati-ma pe Google ! ”

» ” Pizza , hamburger si bere fac viatza o placere… ”

» ” My name is Bond… Vaga Bond ”

» ” Cine nu are loc de mine, nu ma intere`… sa se inghesuiasca ! ”

» ” Abia astept sa apari pe mess… ”

» ” Don’t be sad… don’t feel blue… Frankenstein was ugly too! ”

» ” Compania Durex va anuntza cu regret ca nashterea dvs. a fost un accident… ”

» ” New status message… ”

» ” Daca esti invizibil, poarta-te ca atare ! ”

» ” Invisible… only loosers can see me! ”

» ” Dragostea = batai de inima pentru dureri de cap :)) ”

» ” Pierdut tractor ! ”

» ” Ca sa-ti atingi obiectivele trebuie sa fii un visator… asa ca nu mai pierde vremea, trimite totul la naiba si du-te sa te culci !!! ”

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online