miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase

status nou adaugat...” Beau bere… sa-l fac spritz pe Jack Daniel`s ”

status nou adaugat...” Ma numesc cum ma numesc si ma cheama cum ma cheama! ”

status nou adaugat...Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc… “

status nou adaugat...” Cred ca imi place ceva… dar nu stiu sigur ce?! ”

status nou adaugat...Play your music, play it so loud that nobody could sleep…NOISE MAKER!!! “

»Fac cinste plateste vecinu! “

»Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos… “

»” Pauzele lungi si dese… cheia marilor succese! “

»” Noaptea am cosmaruri pentru ca dor cu tine in pat! ”

»” Dute lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!! ”

»” Ma tot uit la prezentari de moda dar niciodata nu vad pe strada asa ceva… ”

»Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru… “

»” Nicaieri n-ui ca acasa dar mai bine-i la HOTEL ! “

»” Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina… “

»” Foaie verde magheran/M-a facut mama spartan! ”

»” Mi-am aprins becu sa sting lumina… “

»” Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!! Nu-l inteleg ce ghinion are… ”

» ” Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa… “

» ” Fac teme ca altceva nu mi-o dat scoala… ”

» ” Fuck dush… da shi pe tine daca vrei… ”

» ” Sper sa prinzi muste la vara… “

» ” Unde’i unu nu-i putere la butoiu plin cu bere….Unde’s doi puterea creste si butoiu se goleste… “
» ” Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi… ”

» ” Bai baieti ca sa fiti ca mine nu puteti, asa ca mai incolo ca sunteti niste boschetzi !!! ”

» ” N-am status acum…. dar am avatar ! “

» ” De ce incerci sa imi downloadezi statusul? Te crezi blonda? HA! L-am downloadat eu inaintea ta! ”

» ” Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Dute vere ! “

» ” O gãinã avea 2 picioare in special stângu` ! ”

» ” Se tin fetele de mine parca`si fii actor din filme! “

» Bate si ti se v-a deschide… proces penal ! “

» ” Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra… “

» ” Opriti Planeta, vreau sa cobor… “

» ” In caz de al III-lea razboi mondial femeile ar primi pusti iar barbatii pustoaice ! “

» ” Te mai astept o zi sau poate doua si daca vii ma fac ca ploua… ”

» ” Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni… “

» ” Iti fac cadou o matura ca sa zbori dreq din viata mea… “

» ” Si daca ramuri bat in geam.. .si daca ramuri bat in geam.. .bag p**a tai copacu`… ”

» ” So f*ti pe mama gratis :)) “

» ” Da-mi si mie webcam-ul sa iti vad fatza aia de c*r ! “

» ” Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita ! “

» Cei mai buni magicieni sunt barbatzi: f*t si dispar… “

» ” Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?? “

» ” Daca prostia ar fii amendata tu ai lua amenda la fiecare colt de strada… “

»” Ma urasti, te urasc, ma placi, esti homo… :)) “

» ” Primeste mama ta cu violu` ?? :)) “

» ” El :Hey eshti noua(9) pe aici?
Ea: Da.
El:nu vrei sa fi sasele(6) meu?… “

» ” Pasarile ciripea nu avea treaba se distra… :)) “

» ” La multi ani celor cu nume de buruieni… “

» ” La film pe Radio21… “» ” In padurea cu alune aveau casa 3 catei… vine Gigi si le spune : Nu treceti in turu 3 ! “

» ” Tristetea ta ma strange de p**a… eu strig din tufis: fii mai fericit ba ca nu pot sa ma pish! “

» ” Vinul rosu de Vaslui, face p**a ca un cui! “

» ” As vrea sa fie ceva intre noi… dar mai mult in tine! “

» “ Invata din greselile parintilor tai…… foloseste metodele contraceptive… “

» “ Nu-s….cauta-ma in dictionar! ”

» “ Lasa un mesaj pe propriul tau risc! ”

»” Intel inside, Idiot outside… “

» ” Cumpar droguri…pentru relatii sunati-ma la numarul 112/955..ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului…rog seriozitate! “

» “Daca-s avea fata ta mi-as da parintii in judecata… ”

» ” Cum de esti inca aici???credeam ca gradina zoologica e inchisa noaptea… “

» ” A pretty girl can kiss a guy…a bird can kiss a butterfly…the rising sun can kiss the grass…but you my friend!! yes you!! YOU CAN KISS MY ASS !!! “

» ” Mi-esti amica… iti sunt amic… ce zici te scot la un suc la plic ?? “

» ” Dumnezeu a facut cerul,pamantul..apele..te-a facut pe tine…cu totii facem greseli… ”

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online