vineri, 2 ianuarie 2009

Bancuri Si Glume Cu Ardeleni - Ion si Hans

Ion şi vecinul lui, Hans, doi moşnegi de vreo 80 de ani, stăteau la o ţigare ?Žn faţa porţii.
-Mă, Hans, zice Ion, mi-o trimăs fi-miu neşte euroi, zice că să fac şi io o escursie, că n-am ieşit niciodată din ţară şi cine ştie c??t mai am de trăit.
-Aaaaa, păi cum, zice Hans, du-te, musai să meri, da? fii atent, nu bate Europa de pomană să-ţi cheltui banii aiurea, ?Žţi zic io unde să mergi şi te distrezi la maxim. La Paris, mă. Fii atent, cum intri ?Žn Paris să vede aşa ca o sondă mare de tot, mergi la dreapta sondei şi vezi o roată. Pă roată scrie mulăn ruj. Intri acolo, te aşezi la masă, comanzi caviar şi şampanie, vine o fată faină şi ţi să pune ?Žn braţe, vă distraţi voi cum ?Žţi vrea şi gata. Numa?, ai grijă la plecare să nu fii m??rlan, c??nd ieşi pe uşă să zici mersi.
-At??ta tot? Da, mă.
Se duce Ion şi revine ?Žn sat după 6 luni, v??năt, hămesit, rupt de haine.
-No, cum o fo, mă, Ioanie, ?Žl ?Žntreabă Hans? Da? parcă nu ţi-i bine.
-Ie, cum să fie, rău, mă.
-Apoi, di ce, mă, n-ai făcut cum ţi-am zis io?
-Ba da, tot şi la plecare am zis şi mersi. Numa? că o apărut unu? negru şi mare c??t poarta şurii şi mi-o tras o mamă de bătaie şi mi-o zis că ce-ia aia mersi, că tre să plătesc 10.000 de euro. Şi io n-am avut, aşa că am muncit acolo la vase, am spălat pă jos, p??nă mi-am plătit datoria. Şi mă bătea, şi mă bătea ăla negru şi mare, că io nu mă puteam mişca repede destul...
-Mă, zice Hans, ceva nu-i binie. Că io c??nd am fo ultima oară acolo n-o fo aşa. Da? tu cu ce ai plecăt, mă?
-Cu Atlassibu?, mă.
-No, vezi, că eşti prost. Io am fo cu Wehrmacht.

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online