marți, 22 iulie 2008

Acum o sa invatam cum sa facem bani pe net

Astazi invatam cum sa facem bani pe net!!!
















Ai acces la internet zilnic?
Obisnuiesti sa navighezi frecvent pe anumite site-uri?
Raspunsul este sigur Da.
Acum sa va spun ce am experimentat si eu.
Cineva mi-a zis si mie de treaba asta cum poti sa faci bani pe internet doar navigand in fiecare zi pe site`uri
Hai sa va explic cum merge treaba:
1.Intra pe (http://bux.to ) si iti creezi un cont.
2.Te loghezi in cont si mergi la sectiunea My Stats unde o sa vezi ca ai primit un bonus mic de 0.5 $ pentru inregistrare pe site.
3.Mergi la sectiunea Surf Ads unde o sa ai cateva link-uri.Faci click pe rand pe fiecare link si astepti 30 de secunde dupa ce a incarcat site-ul.
Acuma de ce faci toate astea?
Pentru ca pentru fiecare site click`uit din contul tau de la sectiunea surf ads vei primi o anumita suma de bani.Partea buna este ca in fiecare zi iti apar noi link`uri pe care le poti click`ui
Noi link`uri = more money.
Oricum pentru cei care stiti engleza o sa puteti citi mai multe detalii pe
http://bux.to
iar daca va inregistrati in cont vei avea mai multe detalii
E foarte simplu si util.
Asa am zis si eu... de ce sa stau pe net degeaba cand pot sa fac ceva util si poate sa castig si bani.
Bafta.
(Daca aveti ceva nelamuriri puteti lasa undeva pe blog un comentariu ceva ca o sa-l cistesc si o sa va raspund.)

Si inca ceva: Dupa ce ati creat un cont la sectiunea Surf Ads Aveti To refer others, use si un link.Dati link`ul acela prietenilor dumneavoastra sa se inregistreze si ei pe bux.to si o sa primiti 0,1 $ pentru fiecare click facut de ei (ex: 20 prieteni X 20 click`uri /zi = 4$)


Deci se poate!!!. Ma astept sa fac si mai multi.
a Cashout from Bux.to for amount $ 10.00 has requested.
and it is awaiting for the processing.

15 comentarii:

Anonim spunea...

si cum vad cati dolari am acumulat? am intrat si io de 2 zile, si knd pot aduna 10 dolari? si cum o sai iau apoi in mana?
intreb deoarece nu prea stiu engleza.
astept raspuns la gyku07@yahoo.com adresa mea de email! plis! :)
si nam vazut nici acolo la surf ads link ul care sal dau prietenilor!

Eu Si Google spunea...

gyku07
La sectiunea My Stats vezi toate informatiile de la banii pe care ii ai la cei pe care i-ai recomandat si cate click`uri au dat si ei
Iar link`ul de care vorbeam nu e la Surf Ads e la My Stats e ceva de genu
To refer others, use http://bux.to/?r=userultau

Anonim spunea...

in cat timp se aduna 100 de dolari si cum ii primesc, in cazul ca e adevarata treaba asta cu click-uri?

Eu Si Google spunea...

pai fa si tu o socoteala...

Anonim spunea...

Nu cistigati mai nimic. Va pierdeti vremea degeaba pentru citiva dolari pe semestru. Va da un sfat unul care a facut-o vreo 2 ani.

Anonim spunea...

...dar ma inscriu pentru tine (Eu Si Google) pina te lamuresti.

Anonim spunea...

mai mult si mai sigur o sa cistigi din anunturile google pentru ca e un blog bun

Unknown spunea...

De unde poti avea atati vizitatori?De cand il ai mai exact blogul?

Anonim spunea...

Salut, merci de mail, e misto blog-ul tau si interesant, vezi daca iti place siteul de mai jos si va fii al tau pe viata fara sa platesti nimic. Alege un nume si vei avea propriul tau site, cu acces nelimitat ftp, si domeniu gratuit sub forma numeAles.4dich.com , siteul meu e http://www.4dich.com/ si are un trafic de 200 vizitatori pe zi, aici iti poti pune anunturile google in valoarein vloare vezi exemplu site preluat de altcineva de la mine si administrat cu succes, adica cam 10- 15 $ pe luna din anunturi google http://www.alex.4dich.com/ interese??? trimite un mail la email: email@4dich.com

Anonim spunea...

ce prostieeeee...pe bux.to faci cinstit bani si cand vrei sa ii retragi, iti zice ca nu ti-i da ca cica ai folosit softuri de autoclick....:)) si sub link ai referrul tau....:))

Anonim spunea...

Bai nene eu nu prea inteleg chestia. Catre patronul acestui blog: schimba si tu culorile blogului, este cam inchis. ;)

Anonim spunea...

Faci bani pe net, nu faci bani, cine stie ? :-)

Macar asta e pe gratis asa ca distractie placuta la:

http://www.flashchess3.com

Anonim spunea...

Mai bine intrati pe www.LaBursa.ro , va inscrieti pe chat si invatati cum sa cumparati si sa vindeti actiuni de la cei ce deja fac lucrul asta decat sa pierdeti timpul cu click-uri pe diverse site-uri. Parerea mea.
Bafta!

adriana spunea...

Numai cu bux.to nu faci mare lucru.abia am facut 20 de dolari si am cerut plata.Astept sa vad daca primesc banii.Sunt inscrisa insa,pe alte peste 100 de site-uri si am cam 100 de dolari stransi deja.la majoritatea site-urilor ma apropii de suma minima de plata.Voi continua cu cei ce platesc.Sper sa ma plateasca macar jumatate din ei.Daca mai vreti adrese de site-uri pe care sa navigati scrieti-mi pe:-cotaraneu@yahoo.com si va dau liste .

iioana spunea...

ok.si cum primesti banii aia??:)

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online