duminică, 13 iulie 2008

Cum sa faci bani pe net?

Astazi invatam cum sa facem bani pe net!!!


Ai acces la internet zilnic?
Obisnuiesti sa navighezi frecvent pe anumite site-uri?
Raspunsul este sigur Da.
Acum sa va spun ce am experimentat si eu.
Cineva mi-a zis si mie de treaba asta cum poti sa faci bani pe internet doar navigand in fiecare zi pe site`uri
Hai sa va explic cum merge treaba:
1.Intra pe (http://bux.to ) si iti creezi un cont.
2.Te loghezi in cont si mergi la sectiunea My Stats unde o sa vezi ca ai primit un bonus mic de 0.5 $ pentru inregistrare pe site.
3.Mergi la sectiunea Surf Ads unde o sa ai cateva link-uri.Faci click pe rand pe fiecare link si astepti 30 de secunde dupa ce a incarcat site-ul.
Acuma de ce faci toate astea?
Pentru ca pentru fiecare site click`uit din contul tau de la sectiunea surf ads vei primi o anumita suma de bani.Partea buna este ca in fiecare zi iti apar noi link`uri pe care le poti click`ui
Noi link`uri = more money.
Oricum pentru cei care stiti engleza o sa puteti citi mai multe detalii pe
http://bux.to
iar daca va inregistrati in cont vei avea mai multe detalii
E foarte simplu si util.
Asa am zis si eu... de ce sa stau pe net degeaba cand pot sa fac ceva util si poate sa castig si bani.
Bafta.
(Daca aveti ceva nelamuriri puteti lasa undeva pe blog un comentariu ceva ca o sa-l cistesc si o sa va raspund.)

Si inca ceva: Dupa ce ati creat un cont la sectiunea Surf Ads Aveti To refer others, use si un link.Dati link`ul acela prietenilor dumneavoastra sa se inregistreze si ei pe bux.to si o sa primiti 0,1 $ pentru fiecare click facut de ei (ex: 20 prieteni X 20 click`uri /zi = 4$)

15 comentarii:

Anonim spunea...

Don't undertand where you got my mail address,anyway I passed!
Nice blog :)
Come and sign my guestbook(at www.boyzone1stfan.splinder.com),please!
Kisses,
Anna/ArionAngel

Anonim spunea...

Hi there!
Don't undertand where you got my mail address,anyway I passed!
Nice blog :)
Come and sign my guestbook(at www.boyzone1stfan.splinder.com),please!
Kisses,
Anna/ArionAngel

Anonim spunea...

E o idee. Sper sa fie si reala si sa se castige cu adevarat bani din asta :)

Catalin

Anonim spunea...

cati bani ai facut pana acum?

Eu Si Google spunea...

Pai am inceput de foarte putin timp cu bux.to si fac cam 1 dolar pe zi.
Acum astept sa fac ceva mai multi bani ca sa imi cumpar useri ca sa imi vina bani si de la ei cand fac click`uri.

Anonim spunea...

xFOARTE INERESANT ! Dar ca sa cred in povestea asta de adormit copiii, te rog frumos arata-mi, scanat, un CEC primit recent... Dupa aceea mai vorbim, daca imi dai si o adresa PRIVATA, ca lumea !

Unknown spunea...

un alt site interesant de vizitat si nu numai este urmatorul: http://alexchiu.com/affiliates/clickthru.cgi?id=abota

este uimitor

Eu Si Google spunea...

In legatura cu CEC`urile daca te uitai mai bine pe site si daca iti faceai un cont vedeai CEC`uri scanate trimise catre persoane din toata lumea.

Anonim spunea...

OK..M-AM INREGISTRAT.........SPUNE-MI DACA POT ACCESA MAI MULTE LINKURI PE ZI....SI CUM INTRU IN POSESIA BANILOR..

MERCI MULT.

Anonim spunea...

Nu vreau sa te descurajez, dar iti spun sincer ca acel site plateste forte greu (dupa aprox 5 luni) sau nu plateste deloc.Eu personal am cerut sa fiu platit acum 3 luni si inca astept. Tin sa te anunt, atat pe tine cat si pe vizitatorii acestui site, ca exista un site care face plata INSTANTANEU nu numai prin alertpay cat si prin paypal si asta dupa ce ai acumulat minimum 2$.Este adevarat ca, pe acest site de care vorbesc, sunt mai putine reclame pe zi decat cel de care zici tu si treaba merge putin mai greu la inceput, dar este mult mai sigur prin faptul ca plateste in 5 SEC, riscurile sunt minime. Daca nu credeti ce va spun intrati aici http://www.neobux.com/?r=predutc
inregistrati-va si cititi cu atentie forumul romanesc din cadrul site-ului.Nu o sa ma supar daca nu o sa publici acest mesaj, dar crede-ma acel site de care vorbesti chiar NU e rentabil.
http://www.neobux.com/?r=predutc

Anonim spunea...

bux.to nu platesc....:) eu am cerere de plata la ei de approx 2 luni... + ca, daca e sa te plateasca, pana la urma, te platesc pe alertpay, si banii de pe alertpay nu prea ii potzi scoate in banca.... an_g3lic@yahoo.com daca vretzi site-uri care sa plateasca prin paypal. :)

Anonim spunea...

Salutare la toata lumea! Sa stii ca ai un blogger bunicel, felicitari. In legatura cu posibilitatea de a face bani pe internet este discutabila. Eu sunt membru oficial al unor site-uri care are grija ca cei care sunt inscrisi sa-si primeasca plata pentru eforturile lor. Despre www.bux.to, nu am nimic de spus decat faptul ca nu ai sanse sa fi platit ci doar sa-ti pierzi vremea. Plata prin AlertPay este dificila, deoarece, nu o sa ajungi sa acumulezi banii necesari care sa-i poti scoate si pentru a putea scoate banii din acest cont trebuie sa fi VERIFICAT. Acest lucru inseamna ca persoana care are cont la ei trebuie sa trimita, scanat, buletinul, o factura de utilitati. Un alt aspect al acestui cont este faptul ca nu opereaza cu carduri romanesti. Pentru doritorii de castiguri de pe internet le indic sa aibe cont la paypal. Acum, paypal si-a deschis "portile" si in Romania. Adica pentru a primi banii usor este sa ai o adresa de e-mail si banii ii primesti repede in aprox. 1 zi. Bineinteles ca avantajul este ca aici nu trebuie sa fi VERIFICAT, obligatoriu, numai atunci cand sumele de bani de retragere depasesc 35 milioane. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta online 24/7 la ID-ul bighidont . Inca odata celui care si-a construit acest blogger, felicitari si prieteneste iti recomand o orientare spre site-uri care ofera intr-adevar bani. Cu aceeasi stima , bighidont

Inscriptie spunea...

E o varianta dar ar trebui sa stiti ca acest sistem nu tine prea mult in cazul in care cei care isi fac reclama urmaresc asa cum trebuie rezultatele. Ar trebui sa privim si din punctul celui care are o afacere si care investeste bani in reclama. Mi se pare furt, inselaciune, ceva de genu. Ne furam caciula unii la altii.:)Bafta.

Benny spunea...

O sa il intrecem pe Donald Trump!:P:))

Anonim spunea...

Dupa ce fac bani imi ceri pinul sa-mi iei si banii mei ? Cum imi dai banii ?

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online