luni, 25 august 2008

Statusuri Messenger

Stateam acum cateva zile si vorbeam cu o prietena. Ma enervat faptul k avea la Yahoo messenger un status suparat si un avatar si mai pesimist. Am avut si eu statusuri dintr-astea dar mi-a promis cineva ca ma bate si am zis sa nu mai pun. Asadar, in cautarea unui status pt ea, am apelat la Google si iata ce am gasit (mai sunt si unele de la lumea din lista mea):

  • Caut prietena, eventual nemaritata
  • Cand zik sa moara mata nu te-njur, imi pun o dorintza
  • Imi vine sa-ti sparg dintii…dar de ce sa te fac sa arati mai bine?
  • Caut fata mare
  • Prestez servicii
  • Le stiu pe toate… da-s maritate
  • Impaiez veverite
  • Impaiez fazani
  • Vand veverite si fazani impaiati :))
  • Noi ne ingropam mortii, voi ii dezgropati pe cei vii
  • Cine esti ? Ce vrei ? Daca ma deranjezi chem Politia
  • Eram asa de sarac cand am fost copil, ca daca nu eram baiat, nu as fi avut cu ce sa ma joc…
  • Sanatate si virtute, hai noroc s-avem ce FUTE!
  • Viatza e k flocii d la cur!… Plina d kkt
  • Nu ma intreupeti din partida de sex va rog
  • Ma uit la film. Daca nu esti fata sau presedinte, DNFD!!!
  • I`m 2 sexy for my brain, 2 sexy for my knowledge…
  • Nu sunt complet inutila… cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
  • Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai.
  • Plecat sa fac planuri
  • Invisible. Only stupid people can see me
  • Click me, i’m available
  • Sunt plecat cu pluta la păscut
  • I love boys , they’re stupid
  • Barbatii sunt doar o prelungire a penisului
  • Nimeni nu ti se pare perfect pana nu te indragostesti
  • Love me if u dare
  • Am zdrobit un soricel, seara pe perete, si din burta de la el am papat spaghete..
  • Sunt cel mai fericit om, dar nu o spun, e prea dur pt ceilalti
  • If you ever dream of beating me, you’d better wake up and apologise
  • O sa mori bah putza ascultandu-l pe Gutza
  • Cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face fericit.. acum k am crescut am realizat ca… chiar asa e!
  • Cine rade la urma… nu s-a prins de gluma
  • Mai am 3 zile si mor
  • Plecata la dush… daca vrei sa vb cu mine… te astept… opss!!… asteapta-ma ca vin imediat..
  • Nu ma deranjati de la mancare ca musc
  • I’m very very very happy! Nu deranjati fericirea!
  • Zoofilul isi plimba mai mult cainele decat nevasta
  • Love of my lifeeee… IMPUSCA-TE si gata!!!
  • Nu ma deranjati, fiindca imi tai venele
  • Gâdil o muscă
  • Momentan sunt mort!
  • Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit
  • Cei care incearca sa isi inece necazurile in bautura uita un lucru: necazurile stiu sa inoate.
  • Optimistul nu e decat un prost fericit. Pesimistul e doar prost.
  • Cand vezi ca ai aceeasi parere cu majoritatea e bine sa mai reflectezi o data.
  • Curiozitatea ii impinge pe unii sa descopere America si pe altii sa asculte la usa.
  • Cand toata lumea iti da dreptate, ori esti al naibii de destept, ori esti patron.
  • There are two kind of persons: who like me and who can go to hell
  • Pledoaria mea s-a prostituat.
  • Vrei si tu ? Du-te dracului si ia-ti!
  • Te astept…
  • Si asa vin toti tampitzii sa ma futa la cap pe messenger
  • Doamne ocroteste-i pe romani
  • Prietenii imi bat in geam. Nu-i aud… am termopan
  • Stiu ca sunt prost… dar cand ma uit in jur imi revin
  • I will face my fears
  • Aaa… uf… uf.. nu ma deranjati.. in 2 sec ating orgasmul
  • Vacutele fericite dau cel mai bun lapte
  • Iubirea e un sentiment inventat de jidani ca sa se futa fara bani
  • Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza
  • Nu ma deranjati ca sunt doar un mess mic si zbarcit
  • Closing your eyes forces you to look at the darkness inside
  • Ma masturbez, nu deranjati ca blowjobesc pe voi
  • Indoi prune
  • Indrept banane
  • Merg pe gard, stau pe drum, dau cu caini in bolovane
  • i’m busy!!! You are ugly!!! Have a nice day.
  • Ne futem? Da un Buzz
  • Talk to the hand
  • If I weren’t so BUSY I’d date myself
  • Nobody is perfect… I’m Nobody
  • Kiss me i’m DRUNK
  • Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa
  • I don’t need therapy, i need money
  • Help the economy… buy me stuff
  • Bagaboantele acum sunt doamne… si baietii sparg banii cu panarame… lumea e nebuna, curvele’s in top… cine sunt eu ca sa le spun stop?
  • Gone to the land of insane people… Hope to get back soon!

Sper ca va ajuta cu ceva… Macar cu un zambet.

Un comentariu:

Dany spunea...

;)) destul de bunicel blog-ul... unele statusuri sunt super funny ;)) keep on the good work ;)

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online