miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase 10

» ” Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid ”

» ” Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai ! ”

» ” Cine rade la urma, nu s-a prins de gluma… ”

» ” Nu sunt complet inutil, cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii… ”

» ” If u see me, don’t come to me if u come to me, don’t talk to me if u talk to me, don’t kiss me if u kiss me, don’t fuck me if u fuck me DON’T STOP ”

» ” Fuck is good, fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money… ”

» ” Cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face faericit… acum ca am crescut am realizat ca… chiar asa e ! ”

» ” Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine… isi aprindea tigara… Doamne sa scap berea din mana nu alta ! ”

» ” Buna, sunt un virus rom?esc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt ? stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat… ”

» ” Foaie verde de bihor nu da mass ca ai ignore ! ”

» ” Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud… am termopan… ”

» ” Te`ai apucat de karate de frica sa nu te bata Dumnezeu! ”

» ” Grab your dick and double click =)) :)) ”

» ” Cine a pus “u”? langa “i”? pe tastatura ca am vrut sa-i scriu la o tipa ” misto ” si i-am scris ” m*isto ”

» ” Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci? ”

» ” Ce bine mirosi , ce bine te`nbraci… parca vii de la vaci ”

» ” Ma uit la tine, la uit la Luna… mai bine ma uit la Luna ! ”

» ” Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel… ”

» ” Acolo unde dragoste nu e… facem ! ”

» ” Munca nu a omorat niciodata pe nimeni, dar de ce sa risc? ”

» ” Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult… Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult ”

» ” I was born intelligent! Education ruined me… ”

» ” Fac baie , a mai trecut 3 luni… ”

» ” Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu ! ”

» ” Alcoolul omoara incet incet… nu conteaza, nu ma grabesc ”

» ” Daca ai putza nu ma deranja… ”

» ” Membru al asociatiei nationale ” darma-s-ar scolile ”

» ” Prosti sunt muritori… dar prostia e vesnica ”

» ” Available just for one person , ahh…de tine am uitat ”

» ” I am busy , you are an idiot… have a nice day ! ”

» ” Nu`s acasa , cauta-ma in porumb ! ”

» ” Dus cu pluta… revin pe conducta ”

» ” Nu te baga in lumea drogurilor… suntem si asa destul de multi… ”

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online