sâmbătă, 7 februarie 2009

Proverbe si zicatori pe alese 4

Zambeste maine poate fi ma-i rau traiesti pentru ceva,sau mori dorindut-i altceva

Nas cu nas.
Daca ai carte ai parte.

Cine zice ala e.

Unde-i Sorin putearea creste si design-ul se-nzeceste.

y love to entertain you

a inebunit lumea frate rau de tot

Te uiti si nu vezi dragostea adevarata, eu o caut pe-a ta si tu pe-a altcuiva si nici nu iti dai seama cine tine cu adevarat la tine, citesti akum si nici nu iti dai seama ca e vorba despre tine

sperzntza moare ultima

cand vei fi pe camp si flori vei culege, sa-ti aduci aminte ca am fost colege

cine nu gandeste , e prost

ce-i in gura nu-i minciuna.

Decat sa traiesti chinuit,mai bine sa mori linistit.

cand mata nui acasa tactu joaca spidersolitar

Pe cel care nu-l lashi sa moara nu te lasa sa traieshti

Un prieten bun se gaseste la mijloc de drum

Vorba dulce , mult aduce!

Minciuna are picioare scurte !

Violenta naste violenta!

daca e sa ai ghinion si in pi*da dai de cuie

A fi domn e o-ntamplare, a fi om e lucru mare

inchide gura ca se face curent

inchide gura ca ne sufocam

Lenea e cucoana mare/Care n-are de mancare.

nu te mai baga in seama ca, chilotii in cur...

drujba cu 4 operatiii taie lemne.bate cuie,f*te in cur si da si m*ie

prietenul la nevoie se cunoaste!

Intr-o zi imi vei zabii ,eu nu voi mai fi..itzi va parea rau ca, cand m-ai avut m-ai pierdut

Cand vei rade de mine sa nu uitzi sa te priveshti inainte pe tine

,,Cand doi se cearta,
Al treilea cashtiga''!

ai grija de persoana iubita,pentru ca cand o vei pierde,va fi tirziu,itzi vei da seama...ca ai gresit

de ce se mai preface?
eu am stiut deodata
acum nu am ce face!
minciuna na-r fi fost iertata!

maria ii zice la ion:rn-crezi ca nu am gasesti?rnda ion ii spune:rn-crezi ca nu te caut?rn

"Niciodata nu spune niciodata,pentru ca niciodata tot va veni odata"

lucrul bun nu se face iute

Cine e frumos,este mereu mumos.
Cine e urat,nu il place nimeni,pe cuvant.

mancami-ai p*la plina de cacat diareic si imputit!

Caut cu o torta stinsa...raspunsuri inghetate pe veci

Iar daca esti ce am pretins,
Un semn sa-mi dai ca esti in ele
Bogata sau saraca daca esti,
Existi doar pentru mine
Sa-mi dai cea mai frumoasa dintre vesti....te iubesc.
Ca sunt si eu in inima la tine

de ce oare trebuie sa plangi la fiecare ignorare...de ce trebuie sa suferi cand nu te baga in seama...de ce ne ducem in jos...pentru al vedea pe el cum isi ridica pretena in brate...ea e sus si noi jos..de ce??/

Kand ma gandesk in mintea mea ka esti in bratele alkuiva kred ka ar fii o nebunie sai spui si ei kemi supi si mie mi imi spui ka ma iubesti ei ii spui ka o doresti :((

nu conteaza cat ma iubesti...atat timp cat te prefaci

din umbra noptilor tacute,a rasarit o amintire.e vraja viselor pierdute,caci nu te am..iubire

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online