vineri, 6 februarie 2009

Surorile Sexy










Când două femei pozează în lenjerie intimă, la ce te gândeşti?





Dacă eşti fată: “Oare de unde aş putea cumpără acea lenjerie?”






Dacă eşti bărbat: “Uau, ar fi bune de p***”





Numai că afli că fătucile sunt surori şi parcă îţi vine să… le vrei mai tare, dacă te identifici cu ultimul caz. Imaginează-ţi o noapte cu două surori… ai fi dintr-o dată cel mai tare gagiu din cartier.





Ei bine, surorile Ramona Gabor şi Monica Columbeanu sunt protagonistele unui astfel de pictorial, ce va apărea în revista pentru masculi Maxim.





Iată fragmente din interviul acordat revistei:





Cum e sa stiti ca paparazzii sunt cu obiectivele pe voi chiar din momentul In care iesiti din casa?


Monica: E OK. M-am obisnuit. De foarte multe ori, ghicesc cand urmeaza sa apar. Nu stiu cum fac asta! Cred ca e vorba de fler. Doar nu sunt clarvazatoare.


Ramona: E foarte ciudat si este categoric un sentiment de disconfort. Chiar zilele astea, am surprins un paparazzo fotogra-fiindu-ma. Era amplasat undeva in tufisu-rile din fata scarii mele, la ora 2 noaptea, cand ma intorceam de la emisiune, si pot spune ca m-a speriat foarte tare. Nu ma asteptam sa fiu urmarita la acea ora, dar uite ca ei nu stau si isi fac meseria la orice ora din zi si din noapte.





Cum va impacati cu celebritatea?


Monica: Eu, deocamdata, incerc sa fac fata si, uneori, nu este prea simplu. Nu stiu insa cum voi reusi cu timpul sa gestio- nez tot ceea ce mi se intampla. Sper doar sa nu devina si mai stresant decat este in acest moment. Celebritatea are partile ei bune, dar are si multe parti rele, iar principalul dezavantaj este ca iti pierzi intimitatea.



Ramona: Eu nu ma consider nici macar persoana publica, deci, nicidecum vedeta. Din punctul meu de vedere, sunt doar o persoana populara si nimic mai mult. “Celebritatea” o traiesc asa cum este ea : cu avantaje si dezavantaje.





Va bateati cand erati mai mici?


Monica: Suntem in zodia Capricorn toate trei surorile si poti sa iti imaginezi cam cum ne incaieram cateodata… Din fericire, supararea ne trecea destul de repede si distractia reincepea. Eu nu am nici o cica-trice, nici la propriu, nici la figurat. Nu stiu insa ce iti va spune Ramona… Sper sa nu dea chiar tot din casa!


Ramona: Nu am fost noi atat de rele. Suntem fete si intotdeauna ne-a placut sa ne comportam ca doua domnisoare edu-cate. Nu pot spune insa ca nu ne-am batut niciodata, dar, din fericire, nu am ramas cu semne .





Care e cea mai gresita prejudecata despre voi?


Monica: Ca sunt prea tanara pentru a putea fi si desteapta. OK! Sunt de acord ca nu pot fi emerita in cine stie ce domenii, dar macar incerc sa evoluez si sa acumulez cat mai multe cunostinte. Norocul meu este ca am in anturajul meu persoane cu vaste cunostinte, in varii domenii, si o bogata experienta de viata si pot sa invat de la ei multe lucruri.


Ramona: In general, fetele care sunt consi-derate frumoase sunt in aceeasi masura catalogate ca fiind proaste. E o parere formata, zic eu, gresit.










Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online