sâmbătă, 7 februarie 2009

Link exchange cu culmi.blogspot.com

Daca vrei sa faci link exchange cu acest blog tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul urmator pe site-ul sau blogul tau si trimiti un e-mail la sfarsit@sfarsit.com cu site-ul unde ai activat codul si respectiv codul tau.
Daca link-ul nostru va avea o pozitionare buna pe site-ul vostru , atunci si link-ul vostru va avea o pozitionare buna la noi pe site.
Daca ai un blog poti sa treci pur si simplu la titlu Culmi si la site http://culmi.blogspot.com


Iar daca vrei sa facem schimb de bannere aici aveti codul meu:

41 de comentarii:

Anonim spunea...

Daca aveti ceva nelamuriri puteti scrie aici ca o sa raspund in cel mai scurt timp

Anonim spunea...

Te-am adaugat in blogroll. Am page rank 4.
Varby

Anonim spunea...

Ok, sunt de acord.
Spune-mi cum vrei sa te trec.
Tu trece-ma "This Is Raw - Hip-Hop Blog" (sau doar "This Is Raw") daca poti.

Anonim spunea...

Te-am adaugat si eu la blogroll. :)

Anonim spunea...

MetaMorphic m-am tot uitat la tine pe blog dar nu gasesc link-ul catre mine
Mutirips - Eu pe tine cum sa te trec?
Lumea - la tine zice ca inca nu ti-ai facut blogul public si nu m-am putut conecta la tine...o sa mai incerc

Anonim spunea...

Scuze MetaMorphic nu am citit cu antentie comentariul tau.Eu te-am trecut in blogroll
Vreau sa ma treci "Culmi" si blogul pe care il sti http://culmi.blogspot.com

Anonim spunea...

Am venit pe la tine ca sa-ti spun ca te trec la mine.Am vazut ca ai banner,am sa pun bannerul.
Cum se face un banner?Mi-ar placea sa am si eu unul.
Gabi.

Anonim spunea...

Piticu,tu esti unul si acelasi cu Piticu.ro?
Gabi.

Anonim spunea...

Ok,te trec la blogroll.Trece-ma Haemoglobian.Multumesc anticipat

Anonim spunea...

Mersi Haemoglobian. Te-am trecut si eu

Anonim spunea...

Gata, te-am pus si eu. :)

Anonim spunea...

Mersi frumos

Anonim spunea...

... imi pare rau piticule ... dar nu ma intereseaza nici un schimb de link`uri ...accept doar pr2 + pe http://www.gunoiersocial.blogspot.com/

Anonim spunea...

Piticu,multumesc.Incerc sa-mi fac banner,am mai incercat dupa site-ri de banner maker.
Te-am trecut la blogroll si am trecut si codul banner-ului,dar nu am vazut imaginea.Iti trimit si e-mail,acum am citit mai atent ce ai scris aici.
Duminica placuta!
Gabi.

Anonim spunea...

GunoierSocial nu e nici o problema , o sa te contactez cand o sa am PR 2
g1b2i3 cand vrei sa pun ceva pe site te rog sa ma anunti

Anonim spunea...

Salut Piticu. Te-am trecut la blogroll si ti-am afisat si bannerul. :)

Anonim spunea...

Imi pare rau julie, dar nu vad unde.Te rog sa lasi un comentariu cu blogul unde sunt trecut

Anonim spunea...

http://julieareblog.blogspot.com/

Anonim spunea...

Da am vazut.Eu ajungeam tot altundeva.
Mersi.
Eu cum sa te trec pe tine?
Banner vrei?

Anonim spunea...

Trece "Julie's Blog" si e ok. Mersi si eu.

Anonim spunea...

Ok.
Te-am trecut si eu

Anonim spunea...

te-am trecut si eu in blogroll www.mamazett.blogspot.com

Anonim spunea...

Mdeah .. presupun ca tu esti cel cu mesajul
Te trec cu banner .... am ceva habar cu grafica .. dar nu stiu cum sa pun link ..

Help!

Anonim spunea...

... esti in blogroll ... si nu mai vreau banner ...

Anonim spunea...

Mersi la toti.
Cei care aveti nemultumiri sau nu va vedeti in blogroll si ar trebui sa apareti, va rog sa lasati comentariu.

Anonim spunea...

Daca vreti sa va inscrieti site-ul sau blogul intr-un director web gratuit atunci va pun la dispozitie http://classdir.ro/submit.php
Inscrierea este gratuita, iar backlink-ul nu este oblicatoriu.
Inscrierea iti va aduce trafic si PR.Nu pierdeti ocazia

Anonim spunea...

Gata am trecut si bannerele tale

Anonim spunea...

Ms ;)

Anonim spunea...

Si eu ??
La mine esti in blogroll

Anonim spunea...

nu esti la mine in blogroll?
daca nu esti zi cum sa te trec

Anonim spunea...

Blogu' lu' m0L3CuL@ ... cam asa .. si eu pe tine ? cum te scriu ? Bancuri, Glume, Culmi ?

Anonim spunea...

eu te-am trecut.
poti sa ma treci cum vrei

Anonim spunea...

Mersi .. te las asa ...

Anonim spunea...

Ti-am adaugat banner-ul pe site-ul meu, ti-am trimis pe mail codul banner-ului meu

Anonim spunea...

Gata te-am adaugat si eu:)

Anonim spunea...

te-am adaugat la bloggroll:)

Anonim spunea...

Eu te-am adaugat la blogroll si tu poti sa ma treci cum vrei.

Anonim spunea...

team adugat si la mine WWW.FilmeLive.Do.Am

Anonim spunea...

Schimb de link-uri cu http://www.materiale-didactice.ro/
Astept raspuns pe mail la hruby_rux@yahoo.com

Anonim spunea...

Salut. Am adaugat bannerul tau pe blog la mine ( http://dcezar.blogspot.com ). Te rog daca vrei sa pui si tu pe al meu (il gasesti la mine pe blog) si sa ma anunti.

Mersi, o seara faina.

Anonim spunea...

am adaugat banner si un link catre site-ul tau
astept sa adaugi si tu si sa ma contactezi sa imi confirmi :)

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online