sâmbătă, 7 februarie 2009

Proverbe Si Zicatori Cu Litera M

  • Mai bine sărac dar curat, decât negustor încurcat.
  • Mai mare daraua decât ocaua.
  • Mai treacă-meargă...(Ce ai făcut până acum ~~ dar de acum înainte...)
  • Mânia nu este un sfetnic bun pentru om.
  • M-ai făcut să-mi inghit cuvintele. (M-ai surprins cu ce mi-ai spus)
  • Mama-npunge şi eu trag, ce mai cămăşuţă-mi fac!
  • Mă porţi de la Ana la Caiafa. (Mă duci cu vorba)
  • Mă duci cu preşul. (Mă păcăleşti)
  • Mănânci un sac de sare cu un om şi tot nu-l cunoşti.
  • Măsoară de două ori şi taie odată.
  • Mâncarea e fudulie, băutura e temelie. (Se spune la chef)
  • Mânia cu nimic altceva se potoleşte, decât cu îndelunga răbdare.
  • Mânia de seară să o laşi pe dimineaţă.
  • Mâţa blândă zgârie rău.
  • Meseria este brǎţarǎ de aur.
  • Meseria nu se învaţă, se fură.
  • Mielul blând suge la două oi.
  • Minciuna are picioare scurte.
  • Minciunile împăratului sunt adevărurile săracului.
  • Minte de îngheaţă apele.
  • Mintea ta a mai fost la un fes de babă.
  • Moartea a fost aşa sigură de victorie încât ne-a dat o viaţă avans.
  • Mort a fost şi-a-nviat. (Cineva care s-a însănătoşit repede)
  • Mortul al dracului şi banul al popii. (Preot hrăpăreţ)
  • Morţii cu morţii şi vii cu viile.
  • Multe-am tras şi nu m-am ras. Nici acuma nu m-oi tunde. (Nu mă sperii de ghinion)
  • Mulţi văd puţini înţeleg.
  • Mulţi văd, puţini cunosc.
  • Munca înnobilează pe om. (Dar de nobili nu-i nevoie)
  • Munceste ca câinele la umbră.
  • Munte cu munte se-ntâlneşte, d-apăi om cu om.
  • Mută mortul la uşa altuia.
  • Mutul tace dar le face.
  • Minciuna are picioare scurte si te prinde repede.

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online