miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase 3

» ” Ea e fata cultivata….. si si`o pune numai cand e beata! ”

» ” Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri… “

» ” Ciocolata e a mea si n-o dau la nimenea… “

» ” V-a iubesc atat de mult, ca imi vine sa v-a f*t… “

» ” Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion! “

» ” Fuck is good, fuck is funny, all the people fuck for money, if u think fuck is funny, fuck yourself and take the money… “

» ” Pierdut nimfomana blonda, in bortbagajul unei dacii, ofer recompensa! “

» ” Eu vampir tu Dracula ….eu sug sange tu sugi p*la… “

» ” Fata se uita in ochii mei, dorind un sarut romantic, eu ma uitam in ai ei dorind sa o f*t salbatic! “

» ” Sa-mi bag p*la pe fereastra, sa v-a f*t pe toti din casa! ”

» ” 1 , 2, 3 ,4 ,5 ,6 ,7 ….moamaaa….cati prosti imi citesc stautsul… “

» ” Hai sa bem, sa ne distram ca astazi te inmormantam… “

> ” Poti sa fugi, oricum o incurci, oricum te alerg… te prind, te sparg la buci !!! ” [by DeMoN]

» ” Bautura si femei pentru toti baietii mei !!! ” [by DeMoN]

» ” Cu femei si bautura o mai duc o saptamana !!! ” [by DeMoN]

» ” Ia fa pizdo…. ia si bea…. apa din olita mea…
apa dulce de izvor….. cu 80 % clor ” [by DeMoN]

» ” Curgeeeeeee….curge coniacu`…. pana ne i-a dracu` ” [by DeMoN]

» ” Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii… “

» ” Angajez CLOWN. Rog seriozitate! “

» ” Tocmai cand credeam si eu ca o scot la capat,
se gasi unul sa mute capatul mai incolo… “

» ” Te-am vazut….. te-am placut….. si am vrut ca sa te f*t… ” [by DeMoN]

» “Se lipesc banii de mine…. ca am super-glue la mine… ” [by DeMoN]

» ” Plecat cu iubita…….la o bere…” [by DeMoN]

» ” Tu esti cu*va eu sunt peste….. impartim banii frateste… “ [by DeMoN]

» ” Marsh.. eu nu sunt mata… sa cenzurez in fatza ta limbajul! ”

» ” Agresez pustoaice de liceu… care vor sa invete.. facem un 69 ?? sau un 6210 ”

» ” Cand e cald judec la rece….berile! “

» ” Nu am probleme…. sau semne de dependenta.. …am castigat intr-un capac de bere…. experienta! ”

» ” Sunt multe bagaboante….. care sug p*la la soferi… ar trebui sa ma ingrijorez.. sau sa ma fac sofer?? “

» ” Tot respectul meu pentru fetele mui*ste……… v-a iubesc in gura…. sunteti super pi*de! “

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online