miercuri, 4 februarie 2009

Statusuri Haioase 6

» ” Merg pe gard, ma tin de drum, dau cu caini in bolovani, sa ma apar de dusmani… ”

» ” When I go la brat cu tine Ma simt very magulit Caci are looking toti la mine Oh, I`m so, so fericit. ”

» ” I can`t to sleep azi`noapte Si`am stat sa learn ceva From cartea de engleza Sa`ti tell iubirea mea… ”

» ” You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Caci we nu ne potrivim… ”

» ” Te-ai gasit sa ma`ntelegi! Vad ca dear te iubesc Understand i love you draga Cum naiba sa`ti mai vorbesc? ”

» ” Ah, ar fi atat de bine But you see nu`i chiar asa Caci eu speak what i can spune, Dar mai zi si tu ceva… ”

»TBC = Tutunul Bucuria Copiilor ! ”

» ” CMF = cand ma f**i ! ”

» ” NPC = nu port chiloti ! ”

» ” LOL = la o laba ! ”

» ” PLM = plecat la magazin ! ”

» ” FMM = frate mersi mult ! ”

» ” STF = sa-ti traiasca familia ! ”

» ” Drujba Ileana : Taie lemne, bate cuie, f*te`n cur si da si mu*e :)) =)) ”

» ” Aaaaaam p********la maaaaaareeeeee… ”

» ” Daca as avea SuperGlue… as lipi ID`ul tau cu al meu… sa fim impreuna si pe net ! “

» ” Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa caut status… ”

» ” Viata e atat de oribila… de cand te cunosc… ”

» ” La voi inspiratia e ca ciclul… vine o data pe luna ! ”

» ” ATENTIE daunez grav sanatatii ! ”

» ” Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine! ”

» ” Femeia ta sta langa tine din lipsa de imaginatie ! ”

» ” Angajez personal in domeniul Felatii cu Publicul, rog seriozitate… ”

» ” Femeia e o comoara…. de aia trebuie ingropata ! ”

» ” O oaie…. doua oi…. trei oi….uite si magarul! ”

» ” Hai…………..Hai sa………….Hai sa ne…………..Hai sa ne f………..Hai sa ne fu……………Hai sa ne furam timp pentru o cafea… ”

» ” Ceea ce se afla in stanga acestui status se numeste barbatul ideal… ”

» ” Am un cap perfect patrat ! ”

» ” Am zdrobit un soricel, seara pe perete si din burta de la el am mancat spaghete… ”

» ” Bei un ou cu sefu` garii?? ”

» ” O sa mori bah putza ascultandu`l pe gutza…”

» ” Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit… Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul… Ai fost alaturi de mine cand mi`am busit masina… Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!! ”

» ” Ti`ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita… ”

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online