joi, 5 februarie 2009

Sms-uri de dragoste

Afara-i frig si innorat/Stau singur trist si suparat/Afara ploua si-i urat/Simt inima vibreaza-n gat/Tu acolo eu aici/Vad lumini de licurici/Tu esti acolo eu aici ...

Daca ai fi o lacrima in ochi mei nu asi plange nici o data. Si chiar daca asi face-o asi lasa lacrimile sa coboare adanc in inima mea ca sa vezi cat de mult TE IUBESC .

Dorul e focul in care ard sperantele dorintele durerile iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile...

Iubirea apare si dispare dar intotdeauna ramai cu gustul acelei perioade fericite cand iubesti .

Ai fost si vei fi totul pentru mine chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm..

Mi-as dori sa fiu raza de soare sa te pot privi mereu in ochi sa iu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clpia si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE! TE IUBESC!

Iubeste persoana linga care te simti bine linga care poti sa rizi atunci cind esti fericit si pe umarul caruia poti sa plingi atunci cind esti trist.

Te crezi buricul pamantului crezi ca numai tu contezi? Daca raspunzi da inseamna ca stii ca te iubesc.

Nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai exista intotdeauna imi inveselesti ziua si ma faci sa simt ca traiesc cu adevarat. tu esti steaua mea calauzitoare care imi pazeste noptile. nu pot decat ca te iubesc foarte mult si tu esti totl pentru mine!!!

Poti sa spui ''te iubesc'' intr-o secunda? Daca da da-mi o secunda din viata ta itzi voi fura un minut te voi saruta o ora shi te voi iubi o viatza.

Daca Luna Ar Iubii Noaptea La Fel De Mult Cum Te Iubesc Eu Pe Tine .. Soarele Nu Ar Mai Rasarii Niciodata !!

8 litere 2 cuvinte 1 singur inteles: TE IUBESC .

Atunci cand soarele si luna se vor intalni atunci cand stelele vor cadea atunci cand oceanul va lua foc atunci shi eu te voi uita...

Dimineata nu mananc ma gandesc la tine, la amiaza nu pot manca ma gindesc la tine, seara nu pot manca ma gindesc la tinei, ar noaptea nu pot dormi mi-e foame!

Ploua acum...Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie...atat de mult imi este mie dor de tine!

Dragostea este un dar nu o obligatie ascultati inima si ai incredere intotdeauna in persoana pe care o iubesti...

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online