joi, 5 februarie 2009

Sms-uri amuzante

- Te acuz de incalcarea regulii nr. 0569 – distragerea atentiei publice cu frumusetea ta. Te condamn la 2 zile de arest în dormitorul meu!

- M-ai luat în brate. M-ai strans cat ai putut. Mi-ai dezgolit partea de sus si ti-ai pus buzele tale. Doamne, bine ca sunt doar o sticla de PEPSI!

- Spune-mi, intra? Da? si doare? Ohh, da! Doare! Il bag incet! Tot doare! Bine! Sa incercam alt pantof atunci!

- I love you......... I need you..........I like you..........I vrea tu!

- Sunt intr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de mesaje SMS. Incurajarile sunt binevenite.

- Definitia sarutului: Insista la "etaj" ca sa ti se deschida la "parter" :)))

- Itzi este cald, itzi ard buzele, este ca o febra, te excita.... Gripa.

- Vreau sa te simt in mine, aluneci, intri cam greu... hai ca poti! Scade-mi fierbinteala...te topesti....ai reusit SUPOZITORULE!

Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion.

- Te simt imprejurul meu..ma invalui..te joci prin parul meu..nu mai pot scapa de tine..unde sa ma ascund hmzz?..unde sa ma ascund vant nenorocit?

- Daca ai ochii albastrii, buze senzuale , esti inalta si subtirica si foarte sexi , si pe deasupra si inteligenta, atunci o sa mori !!

- Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun operatorul imi zice "abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!"

- Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi`e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine, imi lipsesti, dar nu te gasesc..pijamaua mea !

- Stiu ca ti-e dor de mine, stiu ca-ti lipsesc de cand te-am parasit... CU DRAG CREIERUL TAU!

- 10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% fac misto de tine !

- Cand te simti mic, nefolositor, deprimat si crezi ca nu esti bun de nimic, gandeste-te ca cel putin odata in viata ta ai fost cel mai rapid si mai de succes din grupul tau: atunci cand erai spermatozoid!!!

- Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume... Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.

De la un beep se ajunge la o intalnire, de la o intalnire la un sarut, de la un sarut la o noapte de amor... ce zici imi dai un beep?

- Suna-ti prietena, s-ar putea sa fie cu mine :)

- Participa la ziua nationala impotriva bolilor mintale. Trimite acest mesaj unui prieten retardat, asa cum am facut-o si eu.

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online