luni, 23 iunie 2008

Pentru Vizitatori

Buna.Vreau sa stiti ca apreciez faptul ca vizitati blogul meu si va astept in fiecare zi cu chestii noi care vor fi postate.
Ma bucur cand mai citesc cate un comentariu de la voi in legatura cu blogul sau orice critici aduse blogului sunt bine primite.Va incurajez sa mai lasati comentarii pentru ca le citesc toate, iar uneori ma mai amuz si eu.
Pentru orice critici, idei, pareri despre blog astept e-mail`urile dumneavoastra pe
legenda.46@gmail.com
Pentru mai multe video , imagini ....bla bla etc. vizitati arhiva cu posturile anteriare
Multumesc!

3 comentarii:

relug spunea...

Domnisoara (nu pentru a ca te desconsider!) Andreea. Am gasit ravasul tau si ma bucur ca ai blog, cea mai simpla forma de a gasi comentatori/parteneri si disponibilitate de comunicare. Vrei sa gasesti si un tel, altul decat umplerea timpului liber? Daca da, incearca si alte teme (tot inutile, dar nobile) precum mediul, civismul, artele.
Nu ma baga in seama (am 69) si simte-te bine pe blogul tau! Relu

Anonim spunea...

Am primit e-mail si acum am venit pe blogul tau.Am vazut Mambo Siria,demult vroiam sa-l pun si eu pe blog dar niciodata nu am reusit.
Eu iti doresc succes.

Blogul meu este:http://netvm.blogspot.com/

Anonim spunea...

iti scriu din petrosani.orasul pe care voi bucurestenii il urati pe nedrept si acum. noi nu avem nicio vina pentru ce au facut unii si altii. vreau sa-ti spun ca orasul, cu imprejurimile sale este o adevarata bijuterie, cabanele din munti iti ofera paote ceea ce nu ofera nicio alta zona din tara si totusi ceva se intampla. turisti sunt atat de putini in Valea jiului de parca nici nu ar fi o zona montana. si asta ma doare. nu pentru ca as dori ca acei care fac activitati de pensiune turistica sa se imbogateasca. ci pur si simplu pentru faptul ca sunt locuitor al acestei yonbe, nu toti avem sansa sa traim in bucuresti, si vad zilnic cum zona moare incet. si de caldura si de indiferenta autoritatilor, care nu fac mai nimic pentru a dezvolat aceasta ac tivitate ce ar putea scoate valea jiului din anonimat si din izolarea pe care inca o resimnte. iti doresc mult succes andreea si daca randurile mele ti-au trezit interesul paote o sa mai colaboram si o sa-ti mai spuncate ceva despre aaceasta frumoasa si hulita zona a romaniei.
ceau, Gică

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online