miercuri, 25 iunie 2008

Drogati???

Din vorba in vorba am mai auzit cate una alta ....cu ce se mai "sparg" studentii.
Sunt foarte multe retete folosite de unii si care provoaca efect halucinogen sau alte balerii.
O reteta este renumitul prelandez/perlandez.Reteta este simpla.Il bagi in punga si tragi.Efectul este unul halucinogen de scurta durata, afecteaza organismul in mare masura doar daca este folosit regulat.Iar partea mai urata este ca gustul de prelandez iti va ramane in gura :))

O alta reteta pe care am auzit-o este aceasta: Coji de banane fierte in alcool etilic , spirt sau alte combinatii.Le lasati sa se usuce iar apoi le maruntiti, le amestecati cu putin tutun si gata jointul:). Efectul este tot unul halocinogen, senzatie placuta blablabla. Despre consecinte nu prea stiu multe caci nu am incercat

Insa ce mi-a atras atentia a fost faptul ca un prieten de al meu mi-a povestit cum te poti "sparge" legal si anume cu salvia , care nu se incadreaza in lista narcoticelor deci este legala si care se poate comanda direct de pe internet.
Dupa mai multe cautari pe internet am gasit:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ceva educativ nu ai gasit decat sa vorbesti despre droguri si cum le poti folosi , daca ajung in mana copiilor vor incerca aceste retete fie si numai din curiozitate esti dusa/dus frate , cam cidate sfaturi alte baliverne nu gaseai sa pui pe blog? Daca a-si fi fost administrator de retea iti sistam pagina. ( casa_ta_ro@yahoo.com )

Anonim spunea...

este ceva ok .. fiecare cu ce poate.. e marfa salvia chiar am incercat`o si eu ;)) si nu numai.. sa vorbim de ciuperci .. has .. verde.. orange..... sa nu vb de boabe.. rolex , armani . versace . love , si e.t.c ;) :X:* pooop ;)

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online