joi, 26 iunie 2008

Dezamagire


Am vizitat blogul http://tudorchirila.blogspot.com si am vazut un articol care chiar mi-a placut.Si am zis ca daca tot am un blog aiurea macar sa apara si ceva frumos daca mie nu imi vin ceva idei ca sa fac blogul asta cum trebuie nu sa fie numai asa de umplutura.
Dar ce tot vorbesc eu atat aici , mai bine haideti sa dau paste sa vedem despre ce e vorba.
Aaa si am uitat sa precizez ca ceea ce urmeaza reprezinta scrisoarea unui abosolvente de bac actuala studenta(sa speram ca inca mai traieste)


"Din nu stiu ce motive tehnice nu pot sa postez comentarii la posturile tale, so...I chose this way....Citindu-ti post-ul despre bac m-a cuprins asa o ditamai nostalgia, gandindu-ma ce departe mi se pare acum bacul (desi au trecut doar 2 ani de atunci)....cate vise aveam pe atunci si cate griji si responsabilitati in minus....dezamagire dupa probele orale, cand evident au fost favorizati cei cu pile, doar traim in Romania....bucurie maxima la rezultate, cand le-am aratat eu lor .
Ce vara plina de sperante legate de un Bucuresti care s-a dovedit a fi departe de ce mi-am inchipuit, care este prea plin de tigani, de „cocalari si pitipoance„ (aluzie directa la site-urile respective), de oameni care au uitat ce e sapunul si de tarani care asculta manele la difuzorul telefonului....sa vada lumea ca avem mobil cu mp3 player incorporat...sunt scarbita de mizeria pe care o vad in jur si sunt si mai scarbita de faptul ca nimeni nu face nimic sa curete mizeria asta...pacat, Bucurestiul ar fi un oras frumos, daca s-ar putea si respira si circula in el....m-am obisnuit deja cu gandul ca o sa mor repede
Bacul, ca de la asta am plecat, mi se pare acum o lume indepartata in care inca mai existau dureri in partea dorsala de ziua de maine, cand nu ma gandeam ca maine ma asteapta a nu stiu cata zi de rahat, consecutiva, la serviciu, cand nu trageau toti de mine in toate directiile, cand nu imi spunea sefa „te rog nu iti lua azi pauza de masa, alta data mananci in oras„....cand nu faceam munca patriotica pentru a ajuta la achizitionarea de case in Pipera (ti se pare normal ca intr-o multinationala, salariul sa fie de 850 de ron, cu un volum de munca imens, iar Country Manager-ul sa isi ia casa in Pipera, pe firma biensure...ca doar asa se procedeaza?!)....imi dau seama pe zi ce trece ca imbatranesc, ca adesea responsabilitatile ma coplesesc si ca imi vine sa urlu cateodata (in ultimul timp din ce in ce mai des) de frustrare si de nervi....Si pentru ce toate astea?Ca sa dea bine la cv ca am lucrat in multinationala si sa sper ca poate peste un an, cand termin facultatea, imi pot gasi un job care sa nu ma sileasca sa le mai cer alor mei bani!
E trist, sunt frustrata dupa o zi in care am facut training unui grup de 10 persoane, care se uitau la mine ca vitelul la poarta noua....dupa o zi in care a tras toata lumea de mine in toate partile posibile, dupa o zi in care am venit acasa si e gol....vorba ta ”si acasa doare”...doare rau cateodata, dar m-am obisnuit demult cu ideea ca e gol si ca poate nu va fi plin niciodata...doare pe zi ce trece mai rau si sub o masca de aparenta indiferenta si autoironie e un suflet singur care nu stiu cata vreme va mai rezista la autoironie si la indiferenta...
Nu stiu daca vei citi aceste randuri...tind sa cred ca da...nu m-am adresat tie in special, am simtit nevoia sa ma descarc...s-au acumulat prea multe in ultimul timp ca sa mai pot tine in mine....
Anyway, thanks...
Mi-a placut tare mult faza cu „va cam pup„...really nice"

6 comentarii:

Anonim spunea...

mda,ce sa spun are dreptate, pana la urma, in aceasta situatie ne gasim 50% din noi, studentii, doar ca ne place sa o ignoram sau e prea dureros sa o recunoastem.

Anonim spunea...

O viata nebuna plina de aparate moderne dar care nu ne-au schimbat conceptiile invechite si timpite. O viata in care fericirea inseamna bani si in care dragostea e doar un cuvint in dictionare. As vrea si eu sa ma intorc in acele vremuri cind in nebunia mea credeam ca totul e posibil, dar ma uit de jur imprejur si vad ca si liceeni de azi au fost contaminati de acelasi microb: bani. Sintem mai putin oameni cu fiecare zi care trece, asa ca ma intorc obosit acasa si incerc sa nu mai gindesc oricum nu mai are nici un rost.

bogdumdum spunea...

uite inca un blog care iti va ocupa timpul Blogul lui bogdumdum

Anonim spunea...

Draga Andreea
in primul rand, felicitari
in al doilea rand, trebuie sa folosesti alte culori pentru fond si litere. Textul trebuie citit cu usurinta.

Anonim spunea...

un blogroll vad ca nu ai,in rest mie imi place cum arata blogul :)

Anonim spunea...

ciao. si io am un blog www.e-util.net si de vrei imi faci reclama si iti fac reclama la blog. blogu meu e cu sport

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online