joi, 6 noiembrie 2008

Hoti cu inima



Scuterul furat de la o femeie cu handicap a fost returnat ieri după ce, probabil, hoţii au citit în ziarul local despre suferinţa victimei. Agota Lay a găsit ieri în faţa curţii scuterul furat. Hoţii au lăsat şi un exemplar al ziarului în care i-a apărut povestea pe care au modificat titlul din “Hoţi fără inimă” în „Hoţi cu inimă”.
(+) Click pentru a mări
Agota Lay şi ziarul în care i-a apărut povestea care i-a impresionat pe hoţi1 /3Imaginea anterioara
Vinerea trecută, Agota Lay (39 de ani) a fost în vizită la o rudă. Scuterul, fără de care nu se poate deplasa, a rămas în faţa curţii unde locuieşte unchiul femeii. Câteva ore mai târziu, Agota şi-a dat seama că vehiculul i-a fost furat. Povestea ei a fost publicată pe 3 noiembrie în ziarul local “Braşovul Tău” sub titlul “Hoţi fără inimă!”.

“Sper ca lumea să mă ajute, să-mi dea un semn”, a spus femeia, care nu se poate deplasa fără ajutor din cauza unei boli care i-a afectat muşchii picioarelor. Ieri, la trei zile de la publicarea poveştii, în faţa casei unchiului Agotei a apărut scuterul. Avariat, însă întreg. Femeii nu i-a venit să creadă. Mai ales că, pe lângă scuter, a primit şi un mesaj.

“Când m-am dus să văd, nu mi-am crezut ochilor. Dar am avut o mare surpriză: în portbagaj am descoperit ziarul în care era povestea mea. Titlul de acolo e mai mult decât sugestiv. Hoţul sau hoţii au modificat titlul în… «Hoţi cu inimă». Eu aş completa, totuşi, cu inimă neagră”, spune Agota, care va trebui să plătească câteva sute de euro pentru reparaţii.

Incident cu repetiţie

Ca să-şi cumpere scuterul, Agota a făcut în urmă cu aproape doi ani un credit la bancă. Din pensia de 366 de lei abia a reuşit să plătească ratele. Mai mult, în urmă cu un an, tot pe 31 octombrie, scuterul i-a mai fost furat o dată.

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online