joi, 6 noiembrie 2008

Magda, realizator tv, îl concurează pe Mircea Radu

Soţia lui Tolea va moderala Euforia TV o emisiunedespre problemele conjugale. Mircea Radu (Antena 1) va avea concurenţă





Tot răul spre bine. După ce a fost eliminată din concursul “Inelul cu Diamant”, ratând bijuteria de 11.000 euro, Magda Ciumac nu a rămas cu mâna goală.





Ea a semnat un contract cu Euforia TV unde va realiza o emisiune asemănătoare cu “Din dragoste” a lui Mircea Radu. Pentru prestaţia din fiecare emisiune, soţia lui Tolea va încasa 350 de euro.











După ce şi-a declarat dragostea eternă faţă de OTV, postul care a făcut-o vedetă, Magda Ciumac l-a trădat pe Dan Diaconescu. Aceasta a acceptat propunerea Euforia TV de a prezenta o emisiune săptămânală care va aduce în prim-plan problemele din cupluri.





“Îmi doream să am emisiunea mea încă de când am apărut prima dată la televizor. La OTV nu s-a putut, aşa că îmi încep cariera la Euforia”, ne-a declarat Magda. Ea spune că producţia va fi una de succes pentru că abordează problemele dintre tineri, dar nu îi va ocoli nici pe cei mai în vârstă.





“Toţi trecem prin probleme în relaţie sau în căsnicie. De multe ori partenerii sunt foarte orgolioşi şi nu vor să renunţe la supărare. Aici intervenim noi, le ascultăm părerile şi încercăm să îi împăcăm. Eu am experienţă din căsnicia mea cu Tolea. Deşi sunt în divorţ, am învăţat din greşelile mele cum trebuie să arate de fapt o relaţie de durată”, mai spune Magda.





"Sunt mulţumită cu banii aceştia"





Pentru postura de “Cupidon” bruneta va fi plătită cu 350 de euro pe emisiune. “Nu mi s-au oferit mii de euro, dar pentru moment sunt mulţumită cu banii aceştia. Sunt la început, vreau să învăţ şi abia după aceea am să emit pretenţii pentru contracte bănoase”.





Fosta vedetă a OTV ne-a asigurat că a “furat” meserie de la Dan Diaconescu, pe care promite că nu îl va părăsi. “Mă voi duce cu plăcere oricând voi fi chemată în studiou de mentorul meu”. Aşadar, Mircea Radu se va duela în audienţă cu soţia lui Tolea, şansele ca ea să înregistreze o audienţă bună fiind mari.












Sursa: Click

Niciun comentariu:

Bancuri Cu Alinuta Bancuri Cu Americani Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Despre Armata Bancuri Comuniste Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Celebritati Bancuri Cu Chuck Norris Bancuri Cu Nebuni Bancuri Cu Negri Bancuri Cu Prostii Bancuri Cu Soferi Bancuri Cu Unguri Bancuri Cu Betivi Bancuri Cu Blonde Bancuri Cu Bula Bancuri Cu Canibali Bancuri Cu Chelneri Bancuri Cu Ciobani Culmi Bancuri Cu Doctori Bancuri Cu Elevi Bancuri Despre Internet Bancuri Cu Moldoveni Bancuri Cu Mosnegi Bancuri Cu Politisti Bancuri Cu Popi Bancuri Despre Scoala Bancuri Cu Scotieni Bancuri Cu Sport Bancuri Cu Studenti Bancuri CU Tigani Glume Si Perle Bancuri Cu Academicieni Bancuri Cu Actori Bancuri Cu Adam Bancuri Cu Albanezi Bancuri Cu Arabi Bancuri Cu Ardeleni Bancuri Cu Aviatori Bancuri Cu Avocati Bancuri Cu Balbaiti Bancuri Cu Bancheri Stiri Despre Vedete Stiri Socante Stiri Diverse Stiri Haioase Stiri Sociale Filmulete Haioase Seriale Si Cd Key-uri Promovare Blog Topul Celor Mai Tari Sms-uri Funny SMS Sms-Uri In engleza Sms-uri Amuzante Sms-uri de dragoste Texte Haioase |jocuri online